2 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 09-02-2007 9:27
[73922] weet er iemand van jullie of je bij het monteren van een trekhaak op een 307cc je nog mag aftappen van de bekabeling of je een originele dradenkit moet monteren?
alvast bedankt op voorhand
LUK