Geplaatst: 06-08-2004 23:52
hoe komt de olie ik de tank,de klant zegt de zijn tank meten omhoog gaat na 50km stopt de auto mee, hij is naar de garage gebracht ,de benzine tank zel helemaal vol met olie. wie kan mij vertellen hoe is deze olie van de motor naar de brandstof kan verplaatsen?