Geplaatst: 09-08-2004 19:44
[16565] ik heb het volgende probleem met een xud9 motor:
ik heb al twee keer koelwater bij moeten vullen, de laatste keer zelfs 1,5 liter.
als ik de peilstok bekijk lijkt het of er water in de olie zit.
kleine glimmende bolletjes, maar na een maand stil staan heb ik geen white-sluge aan de peilstok. Ook het olie pijl stijgt niet en het expansie-vat is schoon van binnen.
kan de koppakking toch lek zijn??
wie heeft hier ervaring mee??