Geplaatst: 13-08-2004 17:49
[16737] Hallo,
Een vriend heeft een mercedes 190E met een 2300 benzine motor (geen 16-klepper). Nu heeft hij de laatste tijd problemen: als hij plankgas optrekt of versnelt , dan hapert en stottert de auto. Net het gevoel dat de motor te weinig benzine krijgt, of de ontsteking niet goed is.Ook start de auto zeer slecht. En de uitlaatgassen ruiken enorm naar benzine.soms moet er tot 3X toe herstart worden omdat de motor afslaat. motor is kE-jetronic
We hebben al een nieuwe benzinepomp en filter geplaatst.Ook hebben we geprobeerd met een nieuwe drukregelaar, maar dit hielp niets. Alle vacuumleidingen hebben we gecontroleerd, ook niks.
Kan iemand zeggen wat hiervan misschien de oorzaak zou kunnen zijn? Iemand uit een andere garage zei de injectiepomp en nog een andere zei dat het de bougiekabels of delco zouden zijn.
HELP.
groeten,
Andy