Bdp sensor

2 reacties

Merk
Mitsubishi
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-08-2004 23:21

[16917] We hebben bij een carisma de distributieriem vervangen sindsdien start hij niet meer.

Riem staat 100% zeker goed.

Waarschijnlijk is de BDP sensor kapot, omdat hij geen puls geeft.

De auto vonkt niet en geeft geen benzine of gas.

Er is niet aan een BDP sensor te komen.

Heeft hier iemand ervaring mee of heeft het al vaker meegemaakt?

Alvast bedankt