4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 06-07-2004 23:45
[15268] hallo ik wil een vdo dayton navigatie in mijn mondeo inbouwen.
maar hiervoor heeft de nav een snelheids signaal nodig.
heeft er iemand een electrisch schema of een oplossing voor mij.
groeten