navigatie

4 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-07-2004 23:45

[15268] hallo ik wil een vdo dayton navigatie in mijn mondeo inbouwen.

maar hiervoor heeft de nav een snelheids signaal nodig.

heeft er iemand een electrisch schema of een oplossing voor mij.

groeten