Geplaatst: 15-07-2004 0:13
[15617] Welke versnellingsbakolie is het beste te gebruiken voor een Getrag240 5-bak van een Rekord e2 ?
Ik heb ondertussen al de meest wilde verhalen gehoord/gelezen over wat er door sommigen allemaal in die bak wordt gemikt (tot aan ATF en 5w40 motorolie toe!!)
Maar een goed onderbouwt advies heb ik nog niet gehad.
BVD