electronicaprobleem?

2 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-05-2005 17:58

[32217] 2.0i stationcar . auto loopt perfect maar valt heel af en toe spontaan uit....ook tijdens rijden....daarna start de wagen niet meer...controle lampjes werken wel maar startmotor komt niet in evenals de brandstofpomp......na aantal maal proberen start de auto weer. ook gaan de ruitenwisser afentoe spontaan uit zich zelf even heen en weer. en dashboard meters slaan helemaal uit....???lijkt op startonderbrekerprobleem maar het uitslaan van de meters en de ruitenwissers kan ik niet plaatsen.