Geplaatst: 28-05-2005 17:58
[32217] 2.0i stationcar . auto loopt perfect maar valt heel af en toe spontaan uit....ook tijdens rijden....daarna start de wagen niet meer...controle lampjes werken wel maar startmotor komt niet in evenals de brandstofpomp......na aantal maal proberen start de auto weer. ook gaan de ruitenwisser afentoe spontaan uit zich zelf even heen en weer. en dashboard meters slaan helemaal uit....???lijkt op startonderbrekerprobleem maar het uitslaan van de meters en de ruitenwissers kan ik niet plaatsen.