Inhouden + foutcode 15

9 reacties

Merk
Mazda
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1990
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 31-05-2005 18:24

[32385] Mijn mazda 1.6 16v houd in laag in toeren als je normaal gas geeft en ik heb foutcode 15, heeft iemand er ervaring mee???

Tot de 2500 toeren loopt die belast op 3 cilinders, als je rustig gas geeft heb je nergens last van en hij doet het het ergst als het warm is.