Geplaatst: 15-05-2004 11:50
[13196] Wagen heeft 235.000 km en maakt een gebrom bij -+ 50 en 100 km/h.Rollagers voor en achter zijn ok en gebrom komt, denk ik, links voor.Volgens mij komt het uit de versnellingsbak en ik denk zelf het differentieel.Iemand vertrouwd met dit fenomeen en zijn deze lagers te vervangen of is een ruilversnellingsbak een beter optie.
Geert