5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 17-01-2004 14:09
[8444] Na het starten van de auto duurt het enige tijd (2 tot 3min) voordat de carrosserie omhoog gaat.
Wat zou dit kunnen zijn, pomp, terugslagklepje ergens.