Geplaatst: 03-06-2005 22:00
[32574] mondeo 1.8 benzine 2004
Met optrekken hoor je een enorme ratel, dit is er ineens ingekomen.
Heb alles onderzocht kwam tot conclusie dat uit de versnellingsbak kwam.
Deze vervangen voor ruil, want losse onderdelen waren niet leverbaar.
Nu hoor je hem nog zachtjes bij echt zware belasting.
De man vind hem nu lang niet meer zo stil rijden als dat altijd geweest is.
Heeft iemand dit wel eens meegemaakt?