Geplaatst: 28-01-2004 18:21
[8976] We hebben een Passat TDI met een 85 kw ATJ motor verkocht.Deze pompverstuivermotor heeft naar ik mij kan herinneren een speciale olie nodig ivm kans op ernstige motorschade.Ook is het een automaat.Heeft iemand ervaringstips en weet of het inderdaad een hele speciale oliesoort wordt aanbevolen en waarom?
Is het ook nodig met 130.000 km de automaatbak te verversen of wordt dit nooit gedaan?