inhouden en stationair te-langzaam lopen

2 reacties

Merk
Renault
Model
Kangoo
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-01-2004 15:31

[8970] Ik heb een kangoo met airco, en met de airco aan slaat de motor bijna af. Het stationair gedeelte, en gasklep is goed schoon.

De motor houd ook ontzettend in, ontstekings hoogspannings gedeeldte is al vernieuwd. het is ook net overslaan. iemand deze combinatie storing gehad.