Geplaatst: 31-01-2004 14:38
[9075] Er is een lekkage tussen het conische gedeelte van de verbrandingskamer en de cilinderkop waardoor gassen bij de verstuiver langs blazen. Ik heb alles schoongemaakt en de kamer opnieuw gemonteerd, het probleem was even over maar toen begon hij weer te lekken.
Wie heeft ervaring met dit probleem en heeft hier een oplossing voor?