Geplaatst: 31-01-2004 0:17
[9063] Mag ik even vragen hoeveel jullie aanrekenen voor het vervangen van 2 remklauwen achteraan? (prijs per stuk zonder BTW is voldoende)
Ik heb een klant die TOTAAL NIET tevreden is over de prijs die ik heb aangerekend.
Jullie kunnen reageren op jurgen.bogaert@pandora.be
Alvast bedankt collega's.