Geplaatst: 30-01-2004 19:40
[9045] Kun je met de climatronic van deze passat ook meerdere gegevens uitlezen? (die er normaal niet op verschijnen) zoals bij de climatronic van een audi. Die kun je d.m.v een aantal handelingen anders uitlezen. zodat je je toerental digitaal kunt aflezen.