Geplaatst: 18-06-2005 9:21
[33417] Deze auto houdt vaak in, het kan zijn dat hij bijv 5 km goed rijdt even stottert en daarna rijdt hij opeens veel slechter.
Ik heb de vacuumslang vervangen want daar zaten scheuren in dus valse lucht, luchtmassa meter vervangen want wij konden geen waardes uitlezen, lambda waarde is perfect en kat doorgespoeld maar zag er ook perfect uit.
wie heeft hier ervaring mee.