Geplaatst: 19-06-2005 11:54
[33462] Als het maar een klein beetje koeler is door bijv. even de aircokoppeling handmatig aan te sturen. werkt de airco goed. bij iets koeler weer is het direct goed. maar staat de auto een tijdje geparkeerd in de zon dan is het weer mis. vulling is goed alleen de pomp wordt op dat moment niet aaangestuurd. het betreft een handmatige aircosysteem.