Geplaatst: 20-06-2005 20:05
[33535] Hallo,
Een zwager van mij heeft een opel gt uit 1970. nu wil hij de hoofdremcilinder reviseren maar krijgt het ding met geen mogelijkheid uit elkaar. Is er iemand die hier ervaring mee heeft of een duidelijke tekening van de opbouw van de hoofdremcilinder. Het gaat om een gt 1900 met een hoofdremcilinder van het merk ate.
Zou om dezelfde hoofdremcilinder gaan als een c-kadett