Geplaatst: 31-05-2006 12:52
[57175] bij een klant is voor de 2e keer de cvt gesneuvelt hij is dit zat en wil evt gewoon schakelen
is dit om te bouwen aansluiting op het blok ed. en wat is er aan onderdelen nodig behalve bak koppelingsset en aandrijfassen
André