ombouwen automaat naar schakel

6 reacties

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
Onderwerp
Motorcode
1,25 zetec
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 31-05-2006 12:52

[57176] bij een klant is voor de 2e keer de cvt gesneuvelt hij is dit zat en wil evt gewoon schakelen

is dit om te bouwen aansluiting op het blok ed. en wat is er aan onderdelen nodig behalve bak koppelingsset en aandrijfassen

André