Geplaatst: 18-12-2007 12:30
[95022]hallo ik heb een megane 1.9dti deze sloeg eerst slecht aan bij een warme motor en vervolgens de volgende ochtend wilde hij helemaal niet meer aanslaan . Er komt brandstof uit de inspuit leidingen rookt uit de uitlaat maar doet verder geen enkele slag.Wij hebben hem probeert aan teslepen na ongeveer 1km sloeg hij aan bleef alleen lopen bij halfgas of meer . Pomp laten testen bij de bosche dealer geheel in orde.Wie heeft nog een idee vrgr Harry