Ford Start Problemen 1.8D

7 reacties

Merk
Ford
Model
Courier
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-12-2007 18:58

[95114]Heb hier een courier uit 1997 met een 1.8D die niet wil starten. Diverse scantools geprobeerd maar geen fout kunnen vinden. Het wil gewoonweg niet starten. De PATS geeft knippercode 3-2 aan. Startmotor draait dus niet en zelfs na voorttrekken gemerkt dat het niet wil aanslaan. Een nieuwe inspuitpomp elektrisch aangesloten om te kijken of het zou reageren maar nee hoor nog steeds niets. Alle zekeringen en relais losgetrokken en gecontroleerd maar niets gevonden. Iemand nog enig idee? (sleutel chip is ok)

Dank.