Geplaatst: 11-02-2007 23:28
de accu staat na een nacht leeg ik heb er een nieuwe ingezet maar nog steeds
ik meet een lekstroom van 4,5 amperemaar ik kan de gebruiker nnog niet vinden
ik heb een carkit ontkoppeld en de electrische handrem losgemaakt ,maar geen verbetering