Geplaatst: 23-07-2004 20:26
[15936] Mijn mercedes schakelt niet goed, hij schakelt te vroeg, soms te laat, bonkerig etc. Ik heb het idee dat het in de afstelling van vacuum en kabels naar de bak zit. Wie kan mij vertellen hoe e.e.a. ingesteld moet staan ?
Mvg,
Gerhard Koning