automaat

4 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1988
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-07-2004 20:26

[15936] Mijn mercedes schakelt niet goed, hij schakelt te vroeg, soms te laat, bonkerig etc. Ik heb het idee dat het in de afstelling van vacuum en kabels naar de bak zit. Wie kan mij vertellen hoe e.e.a. ingesteld moet staan ?

Mvg,

Gerhard Koning