alarm

4 reacties

Merk
Opel
Model
Tigra
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-07-2004 16:32

[15961] weet iemand hoe je het alarm aanzet en als je het alarm in wilt schakelen moet je de sleutel van het deurslot verder draaien na dat de deur op slot gaat maar het lampje gaat niet branden en als je de sensor aanzet brandt die even / De zekering is goed toen ik hem kocht deed het alarm het en toen ik thuis kwam deed die niks meer het lampje flikkert ook niet.