Computer resetten na vervangen remblokken???!!!

3 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-07-2004 18:23

[16085] Ik kreeg bij mijn Opel Astra GSI van 1992 een melding dat ik de bekleding van de remmen moest controleren.

Inmiddels zijn de remblokken en remschijven vervangen. ( was nodig.)

Nu geeft mijn boordcomputer nog steeds die melding.

Ik heb deze gereset door de accu los te halen,.....en weer aangesloten.

Maar dat werkt niet.

De melding geef hij nog steeds.

Wie weet wat ik moet doen