Geplaatst: 08-08-2004 9:04
[16515] Ik heb een 1.9DCI (88KW) grand tour (bj.02) met motorschade gekocht en beschik alreeds over een nieuwe motor. Echter ik heb nooit eerder een motor van dit type ingebouwd en wordt bemoeilijkt door het feit dat de orginele motor bijna geheel gestript is heeft iemand voor mij nog enige tips of mischien een werkplaatshandboek of iets dergelijks (schappelijke vergoeding!)