Geplaatst: 13-08-2004 12:07
Klant ziet tijdens de rit plotseling het stoplampje branden samen met het oliekannetje.Zet de auto stil en gaat oliepeil checken.Dit is goed.Start de auto weer en na gasgeven springen dezelfde lampjes weer aan.Maar bij het op kontaktzetten geeft het dashboard aan oil ok!Uitlezen gaf alleen een volgens mij niets met de lampjes te maken storing van rempedaalsensor.Na het wissen komt ook die niet meer terug.
Heeft iemand enig idee?