2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 10-01-2006 10:58
[46526] Wie heeft er ervaring met Motor en versnellingsbak overbouwen van een 350 SL.
De klant wil graag de auto opwarderen naar bijv een 450 met een 4 bak automaat (het is nu een 3 bak).