Geplaatst: 01-03-2004 10:31
[10341] hallo mede fordliefhebbers.
Wie kan mij helpen met het volgende probleem.
Ik ben op zoek naar het tacho-signaal van mijn Fiesta RS 1.25 16V van Mei 1999 (techno uitvoering).
Dit zoals jullie begrijpen voor het inbouwen van navigatie.
Nu heb ik hier en daar al geïnformeerd zoals op internet en in het "car speed pulse" boek van Pioneer, en het
zou een wit/rode draad moeten zijn die naar de inspuitcomputer gaat, en de computer zit bij de bestuurderskant links onderin tegen de A-stijl.
Mocht hij daar inderdaad aanwezig zijn dan zou dit bericht niet nodig
zijn geweest, jullie snappen hem al: geen wit/rode draad te vinden.
Heeft Ford de kleuren gewijzigd??
Heeft een van jullie ervaring met het inbouwen van navigatie in een
fiesta? En weet iemand welke kleur het wel is bij mijn auto?
Mijn dank is erg groot.