Geplaatst: 06-03-2004 12:39
[10560] klacht is dat na +/- 15 km de auto niet goed meer reageert op gaspedaal als gaspedaal ingedruktblijft komt het vermogen weer terug ?? de bestuurder geeft ook aan er weerstand komt in het pedaal
het enige wat mij opvalt dat er een relais/module met vac slangetjes blijft zoemen ook al is de auto van contact slangen staan in verbinden met egr klep ?? wie heeft hier ervaringen mee vooral omdat het pas na 15km zich voordoet ??