Geplaatst: 06-03-2004 18:41
[10580] Ik ben bezich met een 205 1900 gti.
waarvan het katlampje af en toe brand en eigenlijk alleen als de motor warm is
ik heb de elektronische eenheid injectie/inspuiting
uitgelezen (met de diag 2000)
nu heb ik de storing:
-permanente storing weking zelfregeling mendselregeling
-permanente storing weking mengselregeling.
toen ik hem met de ``TEP`` uit gelezen hed gaf hij ook nog
-tijdelijke storing lambda sonde.
ik dacht dat is een makkie de lambda sonde kapot?!
maar heb deze vervangen maar de storing weking mengselregeling blijft en tijdelijke storing lambda sonde ook en het kat lampje brand nu ook af en toe als ij koud is????
aan de cometer geeft hij aan:
bij 800 t/min
-co = 5.590
-co2 = 9.45
-o2 = 3.10
-hc = 286 ppm
lambda = 0.954
en bij 3000 t/min
-co = 3.964
-co2 = 12.41
-o2 = 0.67
-hc = 164 ppm
-lambda = 0.964
Wie heeft er nog suggesties voor mij??