Geplaatst: 17-01-2006 18:51
[47114] Mensen,
Vandaag tijdens de regen begon mijn ruitewisser voor te kloten.
Het gaat om een W202 van '95. Het begon wat harder te regenen dus de ruitewisser iets sneller gezet. Hij bleef in het midden telkens stroef gaan. Net alsof de raam droog is en 'opstroept'. Ik ben ff gestopt langs de weg heb de wisser van de raam gelicht en een paar keer op en neer laten gaan, toen was het probleem verholpen Weet iemand of dit een vaker voorkomend iets is?
mvgr Paul