Geplaatst: 18-01-2006 8:08
[47162] hallo heb hier een a 4 uit 96 waarbij het abs lampje steeds weer gaat branden.
hij gaf de foutcode wielcensor recht achter onderbreking/ kortsluiting.
nu ik er een nieuwe ingezet heb gaat het lampje weer branden. wie kan mij helpen.