Geplaatst: 28-03-2004 15:08
[11452] De motor is 10000km geleden compleet gereviseerd.
De dieselleidingen op de motor zijn vv.
Hij heeft geen filter met pompje.
De egr is eraf en de kat is leeg.
Als je de auto start s'morgens ploft hij ook weleens uit de uitlaat alsof er lucht in het systeem zit.
Maar doet dit ook niet altijd.
Ook trekt hij de ene keer weken goed goed en dan opeens niet meer goed.
Weet iemand dit euvel?
B.V.D