Geplaatst: 22-03-2004 20:19
De auto loopt goed op LPG maar zodra je hem op benzine stationair laat lopen dan begint hij te zagen zo erg dt hij ervan afslaat. Geen foutcodes. Stappenmotor en koelvl.tempzensor vervangen. Gasklephuis gereinigd. Injectoren gedemonteerd maar werken goed. Geen reactie op valse lucht test.Gelukkig is het een geduldige klant een. Iemand nog een suggestie?