Geplaatst: 07-04-2006 20:54
[53443] goedenavond allemaal
ik heb een golf 1.6 16v van okt 2000 op lpg
deze loopt stationair (vooral warme motor) heel erg onregelmatig
en schokkerig
bobines zijn vervangen en gasklephuis is al gereinigd
distributie-riem is ook nieuw
wel was het flexibele stuk van de uitlaat lek deze is inmiddels ook vervangen
heeft iemand een idee??
kan het komen omdat de lambdasensor na de katalysator traag reageert?? verder rijdt de auto prima