Geplaatst: 27-08-2007 22:57
Bij het rijden heeft de auto totaal geen vermogen meer, soms wil hij nog even maar na ongeveer 5 seconden terug niets meer.
Bij uitlezen krijg ik de fout 1228: brandstofpomp.
Nu heb ik hier op de forum al enkele malen iets gelezen over kleppen in de brandstofpomp.
Zitten die kleppen in de hogedrukpomp en heeft deze wagen die ook?
Waar zitten die juist en kunnen die vervangen worden of is het direct de complete pomp?
Is het ook mogelijk dat mijn probleem ergens anders ligt?
Wie weet meer?