Geplaatst: 29-08-2007 23:00
[87508]Auto maakt bij afremmen een rammelend/schurend geluid (voor ons gevoel aan de rechtervoor kant).
De auto is voor dat bij ons binnen kwam al onder handen geweest bij een dealer voor hetzelfde probleem. Daar hebben ze draagarmen (compleet) ,remschijven en de remklauwen vervangen.
Bij inspectie is geen contactplekken te zien van aanlopen van wielen in wielkuipen/binnenschermen, geen speling in ophangpunten.Wielen zitten goed vast, remschijven schuiven niet op de naven.
Wie kent dit probleem en/of weet een oplossing,
alast bedankt