Geplaatst: 30-08-2007 16:01
[87549]Bji het rijden hoor je een schravend lawaai die als je de versnellingspook onder spanning brengt verzwaard, bij het indrukken van de koppeling verdwijnt het lawaai, koppeling of versnellingsbak kapot?iemand eerder dit probleem gehad?ik hoor het graag