Geplaatst: 31-08-2007 18:02
[87613]Rookprobleem (zwarte rook) bij optrekken, luchtfilter is vervangen, luchtmassameter is vervangen, katalysator is leeg gehaalt! Auto start en loopt verder goed geen problemen met stotteren of dergelijks, turbo fluit mooi heeft ook voldoende druk. Is er iemand die me verder kan helpen of ideeen heeft wat ik nog uit kan proberen?!!!!
P.s. Er zit geen egr klep op deze escort!!!
Ik hoor graag iets,
Met vr.gr. Willem