Geplaatst: 03-09-2007 11:20
[87771]Auto is stilgevallen tjdens inhalen op de snelweg, naar hier afgesleept en geen storingscodes in t geheugen. Uit ervaring eerst de krukaspositiesensor vervangen, geen resultaat.
Tijdens starten begint de auto naar benzine te stinken, ontsteking verdacht. Hoofdrelais doorverbonden, geen resultaat. Voeding komt aan bij bobineblok. Vlg. KTS moet ik een zoemend geluid horen als in een bobine aanstuur, maar volgens mij komt dat geluid er niet, wel het ratelen van de gasklepsteller wat erna hoort te komen. Met bougie recht in bobine en aan massa geen vonk.
Iemand een idee, ik ben een beetje uitgeprobeerd ondertussen.
Groeten Erik