Geplaatst: 06-09-2007 22:31
[88018]Met een chrysler heb ik geen binnenverlichting en ook de geheugendraad van de radio geeft geen spanning,
zekeringen zijn goed, lampjes ook en deurschakelaars ook. Wie kan mij een tip geven?
Ik heb geen ervaring met chryslers.
Groetjes André.