Geplaatst: 14-09-2007 19:58
[88527]Zoals al eerder gelezen op problemcar kan een blijvend brandend geel hellingshoeklampje veroorzaakt worden door de remlichtschakelaar. Bij deze freelander werkt deze echter prima. Heeft iemand nog een idee wat hiervan nog meer de oorzaak kan zijn? We hebben net de beruchte tussenbak vervangen en gaan nu ook de visco koppeling vervangen. Denk niet dat dit ermee te maken heeft, want het lampje brandde al voor de reparatie, maar wie weet.. m.vr.gr. Paul