Kachel/Airco is instabiel

4 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
S-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
320CDI
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-09-2007 21:53

[88130]Aan de bestuurderszijde gaan de ventilatie openingen zo nu en dan op volvermogen hette lucht blazen, alsgevolg hiervan lijkt het alsof je in een Sauna zit. De passagierszijde blaast wel koude airco lucht maar kan de hitte niet verwerken. Na enige uren rijden is de middenconsole achter de automaatpook als een oven. Hier heb ik sleutels liggen die dn nog nauwelijks vast te houden zijn van de hitte. Na stilstand of herstart kan alles weer tijdelijk normaal werken.