Geplaatst: 08-09-2007 21:53
[88130]Aan de bestuurderszijde gaan de ventilatie openingen zo nu en dan op volvermogen hette lucht blazen, alsgevolg hiervan lijkt het alsof je in een Sauna zit. De passagierszijde blaast wel koude airco lucht maar kan de hitte niet verwerken. Na enige uren rijden is de middenconsole achter de automaatpook als een oven. Hier heb ik sleutels liggen die dn nog nauwelijks vast te houden zijn van de hitte. Na stilstand of herstart kan alles weer tijdelijk normaal werken.