Geplaatst: 23-04-2006 18:15
[54696] Wij hebben een caddy in reparatie met het volgende probleem:De auto kwam binnen zonder remdruk na controle geen remolie verlies alle vier wielen gedemonteerd alles ok. Toen hebben wij een nwe hoofdremcil. geplaatst ontlucht alles perfect. Maar na drie dagen na een paar honderd kilometer weer geen remdruk en ook geen remolie verlies. Wie heeft er een oplossing voor! Bij voorbaat dank DENNIS.