start niet meer

8 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 zetec
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-04-2006 16:17

[54473] ik heb een mondeo daar is de computer defect van.

ik heb nu een tweede hans computer met het zelfde nr maar er zit geen imobiyzer of sleutel bij

mijn vraag is wat kan ik hier mee om hem weer lopend te krijgen b.v.d