Geplaatst: 20-04-2006 16:17
[54473] ik heb een mondeo daar is de computer defect van.
ik heb nu een tweede hans computer met het zelfde nr maar er zit geen imobiyzer of sleutel bij
mijn vraag is wat kan ik hier mee om hem weer lopend te krijgen b.v.d