Geplaatst: 21-08-2004 15:21
Heb compleet filterhuis met opvoerpomp vervangen evenals retourleidingen ( deze waren poreus )van verstuivers. Gloeibougies gecheckt evenals verstuivers tot zover alles goed.
Motor slaat nu bij koude motor ook slecht aan na lang doorstarten het is net of krijgt motor geen brandstof. Als je voor je gaat gloeien startmotor 3à4 keer rond laat draaien en je start na het gloeien slaat motor normaal aan. Kan dit aan de electrische afsluitklep op brandstofpomp liggen ? Moet deze een krachtige tik geven of ??